Курс “Інформатика. 6” призначений для вивчення інформатики учнями 6 класу і є логічним продовженням курсів «Сходинки до інформатики» для учнів 2 – 4 класів та «Інформатика» для учнів 5 класів.
При його вивченні учні продовжують оволодівати основними навичками роботи з комп`ютером, знайомитися з його можливостями, розвивають логічне мислення, навчаються використовувати комп`ютер для складання текстів та малювання, використовувати прикладні програми, закріплюють знання основних алгоритмічних структур, навчаються складати алгоритми різних дій, алгоритми для виконавців з різними системами команд, розвивають свої творчі здібності.
Авторами програм передбачена можливість вивчення цього курсу також учнями, які не вивчали курс "Сходинками до інформатики". Це стає можливим завдяки включенню до програмного матеріалу 6 класу ряду основних питань з кожної теми на повторення і закріплення матеріалу, що вивчався у 2 - 4 класах.
У програмі цього курсу передбачено кілька напрямів навчальної та розвиваючої діяльності учнів.
Перший напрям - прикладний. Учні здобувають навички роботи з об`єктами операційної системи, використання прикладних програм для обчислення, підготовки та редагування текстів у текстовому редакторі, створення малюнків у графічному редакторі.
Другий етап - алгоритмічний. Учні повинні закріпити поняття виконавця, його системи команд, алгоритму,розрізняти основні алгоритмічні структури, ознайомитися з поняттям процедури, їх видів та принципами їх використання в алгоритмах, вміти складати і записувати нескладні алгоритми для виконавців, відшукувати та застосовувати алгоритми у своїй практичній та учбовій діяльності. Усе це спрямовано на розвиток логічного мислення учня, вмінь аналізувати, розкладати задачу на підзадачі.
Третій напрям - розвиваючий. учні розвивають свої творчі здібності та логічне мислення шляхом виконання різноманітних творчих завдань, як у процесі роботи з прикладними розвиваючими програмами (конструктори, кросворди, логічні ігри, задачі), так і на теоретичній частині уроку. Для забезпечення вивчення курсу необхідні такі програмні засоби:
Операційна система Windows;
Клавіатурний тренажер;
Текстовий редактор WordPad і Word;
Графічний редактор Paint і CorelDraw;
Комп`ютерні виконавці;
Комплекс навчально-розвивальних ігрових програм і виконавців «Інформатика»
При його вивченні учні продовжують оволодівати основними навичками роботи з комп`ютером, знайомитися з його можливостями, розвивають логічне мислення, навчаються використовувати комп`ютер для складання текстів та малювання, використовувати прикладні програми, закріплюють знання основних алгоритмічних структур, навчаються складати алгоритми різних дій, алгоритми для виконавців з різними системами команд, розвивають свої творчі здібності.
Авторами програм передбачена можливість вивчення цього курсу також учнями, які не вивчали курс "Сходинками до інформатики". Це стає можливим завдяки включенню до програмного матеріалу 6 класу ряду основних питань з кожної теми на повторення і закріплення матеріалу, що вивчався у 2 - 4 класах.
У програмі цього курсу передбачено кілька напрямів навчальної та розвиваючої діяльності учнів.
Перший напрям - прикладний. Учні здобувають навички роботи з об`єктами операційної системи, використання прикладних програм для обчислення, підготовки та редагування текстів у текстовому редакторі, створення малюнків у графічному редакторі.
Другий етап - алгоритмічний. Учні повинні закріпити поняття виконавця, його системи команд, алгоритму,розрізняти основні алгоритмічні структури, ознайомитися з поняттям процедури, їх видів та принципами їх використання в алгоритмах, вміти складати і записувати нескладні алгоритми для виконавців, відшукувати та застосовувати алгоритми у своїй практичній та учбовій діяльності. Усе це спрямовано на розвиток логічного мислення учня, вмінь аналізувати, розкладати задачу на підзадачі.
Третій напрям - розвиваючий. учні розвивають свої творчі здібності та логічне мислення шляхом виконання різноманітних творчих завдань, як у процесі роботи з прикладними розвиваючими програмами (конструктори, кросворди, логічні ігри, задачі), так і на теоретичній частині уроку. Для забезпечення вивчення курсу необхідні такі програмні засоби:
Операційна система Windows;
Клавіатурний тренажер;
Текстовий редактор WordPad і Word;
Графічний редактор Paint і CorelDraw;
Комп`ютерні виконавці;
Комплекс навчально-розвивальних ігрових програм і виконавців «Інформатика»